Samstag, 30. Juni 2012

Çizim. Çizim.

Çizimlerimden bir kaçını paylaşmıştım daha çok kıyafet ağırlıklı çizsemde. İnsan çizmekten ve farklı şekillerle yansıtmayı seviyorum. Bu çizimlerim kendi hayal gucumden yola çıktığım bir tarz değil. Aynısını çizmeye çalistim ve başarılı olduğumu düşünüyorum. Bence illustration modanın çok önemli bir eki. Ve bence genel olarak çizim modaya dahil olan en önemli yeteneklerden biri. Çünkü insanların tarzlarını bu şekilde daha iyi yansıtabildiklerini düşünüyorum ki moda tasarımın en önemli koşullarından biride bi fantazinin bir yeteneğinin ve bir tarzının olması. Oyüzden iyi bir başlangıçtayım.
Yakında moda tasarıma ilk adımlarını atmış biri olucağım. :)

5 Kommentare:

  1. harika olmus. keske ben de cizebilsem boyle.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. çok başarılısın gerçekten, ikisi de birbirinden güzel

    AntwortenLöschen
  3. muhteşem çizimler olmuş! çok çok çok beğendim :)
    moda alanında da daha çok başarılar senin olsun ;)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    AntwortenLöschen
  4. Cok tesekkur ederim insallah oyle olucak :)

    AntwortenLöschen