Freitag, 7. Dezember 2012

ELLE

Birazda ingilteredeki magazinlere göz atayım dedim . İnanın öyle bir dergi koleksiyonuna sahibimki dolabım esir diyebilirim, dergileri elimde alıp okumayı tabiki tercih etsemde bu herzaman mümkün olmuyor. Canım ipadim sayesinde herzaman ulaşamadığım yabancı dergileri satın alıp burdan takip edebiliyorum.
Malum bütün markaların yaz 2013 kreasyonları hazır ve .. Ufak detayları sizlerle paylaşmak istedim. Önümüzdeki senenin yazında yine danteller sık tercih edilenler arasında, aynı şekilde pastel tonlar renkli kıyafetler ve tabiki çiçekli, böcekli kareli kısacası renkli, resimli karmaşık şeyler.
Yine renklerin yumuşak tonlarını görüyoruz kombinlerde. Her nekadar renkten hoşlanmasamda gayet güzel göründüğünü belirtmek isterim. Bu yaz yine fazla denilen hiç birşey olmicak her parmağınıza takıp takıştırın, kollarınızı doldurun kalın renkli yada ışıltılı kolyeler kullanın, hiç biri abese kaçmayacaktır.
Renkliler kadar siyah beyaz kombinlerede sık rastlayacağız, benim tercihimde siyah ve beyazdan yana olucak çoğunlukla :)
Büyük çantalar, maskulen tarzdaki o harika ayakkabılar hepsini kullanın. Harika detaylar olucak seneye ;)














Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen