Donnerstag, 6. Dezember 2012

Pre fall 2013 Chanel

Yeni keşfettiğim Chanelin sonbahar/kış kreasyonuna aşık olduğumu belirtmek isterim. Chanelin kullandığı renkler, kumaşlar ve aksesuarlara bayıldım. Dikkatinizi kullanılan koyu renklere çekmek istiyorum 2012 kışının sonlarına doğru karşımıza çıkan bol ve koyu renkleri kazaklar, uzun şallar ve bol paltolar. Kareli şallar ve detaylar kullanılmış ve çok sıkça kullanılan renkli, kareli çoraplarıda çok sevdim. Yine sıkça kullanılan beyaz modelleride çok sevdim yine bu kış karşımıza çıkıcak olan siyah beyaz modeller.Bir kaç beğendiğim kombini seçip sizinle paylaşacağım. Öyle görünüyorki onumuzdeki kış yine bol ve çok kalın giyiniceğiz. Ayrıca kullanılan botları ve ayakkabılarıda çok beğendiğimi belirteyim.

















2 Kommentare:

  1. Kesinlikle yine Chanel sıradışı bir koleksiyon hazırlamıştı yarınki acunn.comdaki yazımda bende Chanel defilesine yer verdim bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    www.bensukaya.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Evet bende çoo beğendim bu kreasyonunu ayrı sevdim. :) bloguna bkicam tesekkurler

      Löschen