Donnerstag, 28. Februar 2013

Buse terim stili

Son zamanlarda heryerde karşıma çıkan başarılarıyla dilden dile dolaşan blog yazarı buse terim'in stilini ben de kaleme almak istedim. :)
Her yönden mutevazi, tatlı ve samimi tavırlarıyla son zamanların moda ikonu olduğunu düşünüyorum. Stilini çok beğendiğim buse terim kişiliğiylede fazlasıyla ortaya çıkıyor.
Bir çok sosyal medyada takip ettiğim için az çok hakkında bir fikir sahibi olduğuma inanıyorum. Her türlü eleştiriye açık olup o gülen tavrıyla herkese kendini sevdirdi.

Tarzına gelince gördüğüm kadarıyla daha spor rahat ama şık olmaktan yana. Genellikle abartıya kaçmıyor her parçayı yerli yerinde kullanıyor, özellikle aksesuar seçimlerine bayıldığımı söylemek istiyorum!
Buse terim' e en çok yakıştırdığım marka ise Burberry sanki bu marka onu bütünlüyor tarzına çok uygun olduğunu düşünüyorum.
Genellikle ağır makyaj yapmayıp, saç konusundada abartıya kaçmıyor. Ki buna gereğinin olduğunuda düşünmüyorum çok duru bir güzelliğe sahip.
Salaş ve rahat tavırlarını çok seviyorum her parçayı kendine çok yakıştırıyor ve kesinlikle kendisine en yakışanı tercih ediyor.

Yarım yamalak türkçemle bukadar :)
Sevgiler...



























2 Kommentare:

  1. Selam oncelikle bloguma biraktigin yorum icin cok tesekkur ederim ama malesef Buse Terim konusunda seninle ayni fikirde olamayacagim her ne kadar giydigi parcalar cok guze olsa, gercekten guzel secimler ve kombinler yapiyor da olsa pek yasina gore giyinmiyor henuz 20li yaslarinin basinda fakat neredeyse 35 yasindan buyuk gosteriyor cogu giydigi kiyafet yuzunden. Ama seninde emegine saglik optum <3

    AntwortenLöschen