Sonntag, 17. Februar 2013

Catwalk details Prada spring 2013

Detaylar önemli derim herzaman bir kıyafetin anlamı detaylarda saklıdır. Pradanın uzak doğudan esinlenip bu yazın hazırladığı koleksiyonun detaylarını sizler için seçtim.
İnanılmaz farklı ayakkabı tercihleri,çiçek detaylarıyla güzel farklı bir koleksiyon.
Ufak çanta tercihlerini çok sevdim kullanılan her çantaya bayıldım. Detayları gördükten sonra koleksiyonu daha fazla sevdiğimi söyleyebilirim. Harika parçalar kullanılmış, çok sevdim prada muhteşemliğini yine kaybetmemiş.
Her detayını çok sevdim tek abartılı bulduğum ayakkabı tercihini podyum için yinede çok beğendim.

Makyajda ise gözler geri planda bırakılınıp, dudaklara kırmızı aağırlık verilmiş ufak beyaz detaylarla.

















































Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen