Dienstag, 12. Februar 2013

From the important designer the most beautiful parts for Spring 2013

En önemli tasarimcilarin en begendigim en guzel parcalarini sectim, kendimce yorumladım...
Bu sene bir çok koleksiyonu çok sevdim en başta chanel,balenciaga,miu miu,prada özellikle saint laurent alexander mcqueen gibi bir çok koleksiyon. Özellikle bu saydıklarımı özenle takip ettim çünkü ne demişle 'moda tasarimcilarin size yılda dört kez sunduğu, stilse neyi seçtiğinizdir' bunlarda benim seçtiklerim ve her markadan özenle ayirip beğendigim parcalar.
Saint laurent'in siyah ağırlıklı maskulen tarzını çok sevdim sanırım bana hitap etmesinden dolayı.. Pelerinede ayrı biir önem veren saint laurent bir çok kıyafetinde pelerin detayını kullanmış.farklı ve her kiyafetinde çok özel detaylar kullanmış deri gibi hepsine bayıldığımı söyleyeyim.

Miu miu' nun kendine has tarzını yine devam ettirmiş bu kolleksiyonunda hoşuma giden şeylerden biri kullandıgı buyuk beden ceketler busene miu miu'yla yaza ceketler ustumuzde kalıcak. Tercih edilen kısa parçalar, bustier detaylar ve genellikle parlak kumaşlar tercih edilip aksesuarlar az kullanılmış.

Alexander mcqueen en sevdigim ve tercih ettiğim tasarımcılardan biri bu sezonki tasarımlarınin hepsini inanılmaz beğendim mcqueen herzaman koruduğu o farklı çizgisi yine surerken busene tercih ettiği her kumaşı ve detayı çok sevdim her ürün farklı kullanilmiş bustier tarzı ve volemli parçalarla.siyah ağırlıklı olan koleksiyonun elbiselerinide çok beğendim favori parçamda kırmızı kabarik kisa elbise.
Yine bir koleksiyonda deri ve dantelleri gorduk demekki bu yaz sıkça kullanılıcak gibi.

Balenciaga busene ilgimi çeken tasarımcılardan biri oldu burdada bustier ağirlıkli etekli kombinler gördük. FAzlasıyla asimetri kullanılan bu kolleksiyonunda ban çok hitap ettiğini soyleyeyim. Asimetri ve farklı kesimleri herzaman sevmişimdir. Balenciaga genellikle siyahla beyaz ağirlikli olup yine aksesuar konusunda minimalist kalanlardan. Burdada yine fazlasıyla maskulen bir tarz ve deri detaylar karşımızda.

Prada'nın busezonki detaylarını çok sevdim uzak doğudan esenlenen prada muhteşem dönem tarzını yansıtmış. Prada da seçimini siyah ve beyazdan yana sıkça kullanırken bir kaç parçasında renkte kullanmış. Prada'ylada busene ceketler ustumuzde kalıcak. Yanlız pradanın ayakkabı ve çanta seçimine deyineyim fazlasiyla enteresan farklı ve rengarenk tasarımlar kullanılmış. Sevdim.

Topshop unique defilesinide fazlasiyla begendim bircok rengi kullanan topshop kendi tarzindan disari cikmadan maskulen parça ağırlıklı bir koleksiyon sergilemiş topshoptada buyuk beden kıyafetlere rastlıyoruz gri ve gumus detaylarini sevdim.

Biraz genelleme yapayım. Bu sene maskulen tarzına sıkça rastlicağımız gibi yaz ceketlerimizide üstümüzden çıkarmıyoruz. Mini eteklerimizi bir kenara atıp uzun etekleri tercih ediyoruz. Her rengi kullanma özgürlüğüne yine sahip olduğumuz gibi daha çok siyah beyaz uyumunu seçebiliriz. Metal.Gold detayları sıkça kullanabiliriz.
Bu sene kaba platform ayakkabıları bi kenara atıyoruz tercihimiz zarif sivri burun ayakkabılardan yana oluyor.
Küçük renkli kutu formunda çantalarıda kombininizi seçerken tercih edebilirsiniz.

.







































































Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen