Dienstag, 12. Februar 2013

New york fashion week Phillip Lim 2013/2014

Yine bir moda haftasi muhtesem sehir new york'ta
Benim icin ozel ve guzel olan koleksiyonlardan sectiklerimi sizlerle paylasayim dedim.
Phillip Lim'in butun koleksiyonuna hayran kaldigimi belirtmek isterim muhtesem tasarimlarla cok tarz bir koleksiyona imza atilmis. Bol paltolarin yine trend de oldugu ust uste giyinecegimiz bir kış olucak renkleri karıştırabiliriz benim tercihim koyu renkler olsada. Asimetri kesimleri olan bir çok parçasinida çok beğendim. Derilere yine önemli bir önem tanınmış. Deri ceketler, diz üstü çizmeler yada ufak detaylar sadeece..
Salaş üste oturmayan parçalar kullanılmış çok hoş bir denge kurulmuş her parçasına bayildim.
Buyuk beden kaban ve blazer ceketleri muthis kombinlerinide cok sevdim. Maskulen tarzıyla öne çıkan phillip lim feninenlikle kurduğu muthiş dengeye bayıldım.



















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen